20230118_165552.jpg

Gijsbert Berends

Gijsbert heeft jarenlang lesgegeven in de kunstvakken: tekenen, schilderen, beeldend vormen, grafische vormgeving, modetekenen- en ontwerpen, visual merchandising, kostuum-, kunst en cultuurgeschiedenis aan diverse opleidingen van het Deltion College te Zwolle. Binnen deze school richtte hij ook een kunstraad op. In samenwerking met het conservatorium van Zwolle organiseerde hij grote operaproducties en stuurde hij bij diverse voorstellingen, modeshows en presentaties de vormgeving en techniek aan.

Daarnaast is Gijsbert, als professioneel beeldend kunstenaar en vormgever actief en heeft hij jarenlang buitenschools cursussen aan volwassenen en kinderen gegeven. Voor Stichting Mooier is hij technisch vormgever en bestuurslid.

Kijk ook bij Linkedin.com voor extra info bij Gijsbert Berends, Facebook (2 sites) bij Gijsbert Berends (zie/lees de frontpagina bij foto`s en albums) en Facebook ten name van Artanddesign Deltion (als 2-talig docent bij Btec level 3 extended Art and Design) en Facebook ten name van De school van Vasari (als docent kop- en figuurtekenen/schilderen) en Facebook ten name Stichting Mooier (actuele situatie met betrekking van onze acties)